DE-MI PROMET doo je privatna kompanija osnovana 1996. godine. Uprava kompanije i skladište smješteni su u Banjoj Luci, Bosna i Hercegovina. Kompanija je više od 24 godine lider na tržištu Bosne i Hercegovine i uspješno odgovara na zahtjeve tržista nudeći svojim kupcima najširi asortiman proizvoda. Danas smo  vodeća firma u regionu sa timom od 180 ljudi.

Osnovna djelatnost kompanije DE-MI PROMET doo je distribucija rezervnih dijelova za putnička vozila renomiranih evropskih proizvođača automobila.

DE-MI PROMET je jedina firma u regionu koja u svom asortimanu ima ponudu mehaničkih, karoserijskih dijelova, ulja i maziva i alata što nam pruža mogućnost da odgovorimo na zahtjeve tržista i ponudimo našim kupcima najširi asortiman proizvoda.

Profesionalni tim DE-MI PROMETA je posvećen snabdjevanju tržišta najkvalitetnijim rezervnim dijelovima za putnička vozila u cilju poboljšanja bezbjednosti saobraćaja i dugotrajnosti vozila.

Misija naše kompanije je osigurati najviše standarde kvalitete u distribuciji rezervnih auto dijelova i pružiti kupcima najvišu vrijednost  za uloženi  novac. Kontinurianim praćenjem tržišta, razgranatom mrežom poslovnica i neposrednom nabavkom dijelova od svijetskih priznatih proizvođača autodjielova svakodnevno pomjeramo brojke već širokog asortimana.

Naša vizija je da budemo sinonim za kompaniju koja svakodnevno postavlja više standarde, kreira nove trendove i u korak sa vremenom zadovoljava želje i najzahtjevnijih kupaca.

Cilj nam je da pomjeramo granice, da što kvalitetnije spojimo  najpoznatije evropske i svjetske proizvođače autodijelova sa krajnjim kupcima koji traže kvalitetu po pristupačnim cijenama i brzi odgovor na svoje zahtjeve.

Sa prodanih nekoliko miliona rezervnih dijelova u zadnjih desetak godina, DE-MI PROMET  doo, ne samo da je veoma cijenjena, nego je i najveća kompanija ovog tipa u regionu. Kompanija DE-MI PROMET sinonim je i za finansijsku pouzdanost i stabilnost. A to najbolje znaju svi koji su poslovali sa DE-MI PROMETOM.
Očuvanje odnosa sa kupcima i dobavljačima, kao i njihovo unapređenje preduslov su za konstantno podizanje kvaliteta u zadovoljavanju potreba tržišta i uspješnog rasta i razvoja kompanije u budućnosti.